Szukaj
Podaj dalej:
Szukaj

Czym jest pakiet reklamowy WPH i co zawiera w swoim składzie.

Podaj dalej:
Reklama jest dźwignią handlu. Wiejski Punkt Handlowy da Ci zarobić pod warunkiem, że opowiesz innym, że otworzyłeś punkt sprzedaży w swoim domu. Do promocji potrzebujesz materiały reklamowe. Teraz taki pakiet otrzymasz z 50% rabatem. Wykorzystaj tę możliwość i zarabiaj nawet do 15 000 zł na miesiąc, sprzedając w swoim punkcie: pasze, karmy, węgiel, nawozy, butle z gazem oraz wiele innych produktów, których potrzebują mieszkańcy wsi.

O czym przeczytasz?

O Wiejskim Punkcie Handlowym możesz zapoznać się na stronie: Otwórz własny punkt handlowy lub z artykułu dochodowa inwestycja w Paszopunkt. Po zapoznaniu się z materiałami zauważysz ogromny potencjał zarobkowy w prowadzeniu takiego punktu handlowego w swoim domu. Możliwy zarobek na prowadzeniu takiego punktu sprzedaży jest w zakresie od 1 000 zł do nawet 15 000 zł lub więcej. Wynika to z faktu, że w ofercie znajdują się produkty i usługi kluczowe dla mieszkańców wsi, jak chociażby pasze i karmy dla zwierząt, węgiel, butle z gazem, nawozy wapniowe oraz wiele innych produktów.

Pakiet reklamowy dla Ciebie na start w promocji 50% dla pierwszych 200 WPH.

Jeśli chcesz, aby sprzedaż była możliwa, potrzebujesz się rozreklamować i obwieścić swoje istnienie mieszkańcom wsi w wioskach, które wybrałeś i pokazać im, że pojawiłeś się na rynku z ciekawą ofertą produktową, Aby było, to możliwe potrzebna jest reklama.

Naszym celem jest otwarcie 2 000 WPH, każdy w swojej indywidualnej rejonizacji w całej Polsce. W związku z tym przygotowaliśmy dla pierwszych 200 Wiejskich Punktów Handlowych pakiet reklamowy w promocyjnej cenie 1000 zł. Od 201 Wiejskiego Punktu Handlowego pakiet reklamowy będzie kosztował 2000 zł. Są to spersonalizowane materiały reklamowe, za pomocą których przekażesz informacje o otwarciu własnego Punktu Sprzedaży dla mieszkańców wybranych przez Ciebie wsi. W pakiecie otrzymasz:

Na przykładzie już otwartego

  • Spersonalizowaną stronę internetową swojego WPH.
  • Dwa banery reklamowe 2 m x 1 m do rozwieszenia w kluczowych miejscach.
    Baner 2 x 1
  • 2000 ulotek A6 reklamowych skierowanych do mieszkańców wsi z informacją o lokalizacji Twojego punktu sprzedaży oraz jak zrealizować kupon na 100 zł, który im zaoferujesz. Do indywidualnego rozniesienia z informacją o kuponie na 100 zł oraz oferowanych produktach znanych polskich firm.

    Ulotka A6 cz 1 Ulotka A6 cz 2
  • 30 plakatów reklamowych A4 do rozwieszenia na tablicach ogłoszeń w wybranych wioskach.
    Wieś plus plakat A4
  • Dwa magnesy A3 na samochód lewy i prawy, aby każdy wyjazd z domu przynosił nowych klientów.
    Magnes na auto A3 Lewy i Prawy (1)
  • 30 magnesów nieco większej niż wielkość wizytówki na lodówkę dla klientów, którzy zakupili towar w Twoim punkcie, aby mieli pod ręką kontakt do Ciebie do zrobienia kolejnych zamówień.
    Magnes na lodówkę
  • Dostęp do spersonalizowanego panelu zamówień, naszego głównego kontrahenta, który zajmuje się dystrybucją towarów do WPH.
  • Dostęp do platformy grupowych zakupów na stronie WiesPlus.pl.
  • Dostęp do wyszukiwarki innych pobliskich WPH. Pomocne przy wymianie towarowej.
  • Dedykowany adres E-mail do obsługi WPH.
  • Pomoc w wypełnieniu dokumentów do uzyskania pozwolenia obrotu paszami i karmami.
  • BON o wartości 500 zł na spersonalizowane produkty do zrealizowania przy składanych zamówieniach. Bon pokrywa 25% złożonego zamówienia. Bon ważny przez rok od podpisania umowy na otwarcie WPH.
    500 zł
  • Magnesiki na lodówkę wielkości wizytówki.

Czym jest pakiet reklamowy.

Jest to zbiór materiałów reklamowych wymienionych wyżej, spersonalizowanych pod konkretny Punkt Handlowy, w taki sposób, aby właściciel WPH mógł siebie i swój Punkt Handlowy promować w wioskach, które sobie sam wybrał.

Zakup takiego pakietu reklamowego niesłychanie ułatwia sprawę, gdyż nie ma potrzeby samemu tworzyć materiałów reklamowych. To przecież zabiera czas oraz generuje wyższe koszty dla właściciela punktu handlowego. Nie każdy także ma zdolności tworzenia ulotek reklamowych, które będą dobrze służyć w promocji. Łatwiej i efektywniej jest korzystać już gotowych wzorców.

Z pozdrowieniami.

Pytania do Ciebie na koniec.

  1. Czego nauczyłeś/aś się z tego artykułu?
  2. Co zrobiło na Tobie największe wrażenie?
  3. Czy masz jakieś przemyślenia, spostrzeżenia, uwagi, wnioski?
  4. Jakimi przemyśleniami chciałbyś się podzielić z czytelnikami bloga?
  5. Zanim jednak cokolwiek napiszesz, zapoznaj się z zasadami komentowania.
  6. Jeśli już znasz zasady komentowania, dodaj komentarz, aby wzbogacić treść artykułu o swoją konstruktywną opinię i swój punkt widzenia. Pomoże to innym głębiej zrozumieć dane zagadnienie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *